ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ DÜZENLENDİ
Telefon : 0252 614 11 15
Faks : 0252 614 57 91
E-Posta :
Öneri Şikayet Kutusu
Üye Anket Formu
Fethiye

“Tüccar; milletin emeği ve üretimi kıymetlendirmek için; eline ve zekasına emniyet edilen ve bu emniyete liyakat göstermesi gereken adamdır.

M.K.Atatürk”

 
Babadağ Teleferik Projesi İhale Dosyalarını İndirmek İçin Tıklayınız
 
 
E-Posta Duyuru
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası ile ilgili duyurulardan haberdar olabilmek için E-Posta duyuru listemize katılın.
 
Etkinlik Takvimi
   
Sanal Fuar
 
Sanal Fuara Katılın & Gezin
 
 
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Projeleri
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Hizmetleri
 
 
Web Sayfamızı Beğeniyor Musunuz?
 
 
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ DÜZENLENDİ
84 Kişi tarafından okundu 26/10/2019
 
 
 Açıklama

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’nda ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri Yönetim Sistemi bilgilendirme eğitimi düzenlendi.

Türk Loydu’ndan eğitmen Haluk Ali Güneş tarafından FTSO Likya Salonu’nda 26 Ekim Cumartesi günü verilen eğitim katılımcıların da etkin katılımıyla gerçekleştirildi. Eğitimde ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyetleri Yönetim Sistemi kapsamında müşteri geri bildirimlerini ve şikayetlerinin etkin bir şekilde yönetilmesi, şikayet yönetimi sistemi kurmak için temel gereklilikler ve süreçler, şikayetlerin ve müşteri geri bildirimlerinin değeri ve yararları konuları işlendi.

Müşteri ilişkileri yönetiminin yararlarının detaylarıyla ele alındığı tüm gün süren  eğitimde Haluk Ali Güneş, katılımcılara, açık ölçüm hedeflerine sahip olmanın önemini, sorumlulukları, müşteri şikâyetleri yönetim süreci, şikâyetlerin sınıflandırılması ve analizi ile iç denetimler, yönetimin gözden geçirmesi ve sürekli iyileştirme konularında bilgi aktardı. Eğitimde ISO 10002 Standardının tüm maddeleri tek tek ele alındı.

 
 
Web Tasarım Birdenbire Tüm hakları Fethiye Ticaret ve Sanayi  Odası'na aittir. İzinsiz alıntı yapılamaz. ©2007